[Pardus-kullanicilari] 2009.2 çalışmıyor - yardım

ligor at superonline.com ligor at superonline.com
10 Haz 2010 Per 23:45:09 EEST

	*

Bir yıldan beri Pardus kullanıcıydım! Ancak Firefox’u güncelleme
işleminden sonra 2009.1 olan işletim sistemi de 2009.2 ye yükseldi ve
bilgisayarım çalışmaz oldu.

Bilgisayarı açtığımda baştaki mor ekran belirmekte, epeyi uzun bir
süre sonra İsim / Şifre bölümüne gelmekte, sonraki mor ekranda 5
ikon da belirdikten sonra ekran kararmakta ve yalnız kursör görüp
öylerce kalmaktadır.

Kuruluş disketindeki kurtarma işlemleri de bir işe yaramadı, son
işlemi iptal etme foksyonu da upgrade olan son işlemi silmiyor.

Açılışta bir tek Grafik Ekran Kapalı modunda bilgisayar çalışır
duruma geliyor ve diskteki dosyalar görünebiliyor ancak ben komutları
pek bilmediğim için istediğim dosyaları USB belleğe
kopyalıyamıyorum. Başka hiç bir şekilde diskteki dosyaları da
göremiyorum, harici bir disk olarak takıldığı zaman dahi (tabi pardus
işletim sisteminde)

Bu durumda;

-         diskteki bilgiler kaybolmadan sistemi çalışır duruma
getirebileceğim bir yöntem varmı?

-         veya, diskteki bilgileri USB belleğe
kopyalayabileceğim bir yöntem varmı? (grafik ekran kapalı iken
komutla)

-         Son şans olarak da bunu hizmet olarak yapabilecek bir
bilgisayar firması varmı?

Peşin teşekkürler,

Sevgiler & Selamlar,

Aki

Bu mesaj Superonline E-posta sisteminden gönderilmiştir.