[Pardus-kullanicilari] smolt kullanımı

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
10 Haz 2010 Per 23:39:09 EEST

On Thu, 10 Jun 2010 22:40:47 +0300
alibal <alibalamca at gmail.com> wrote:

> smolt'a insanlar bilgilerini göndermiş ama değerlendirme yapmamışlar.
> örnek olarak benim gibi asus kullanan benden başka 11 arkadaş daha
> var. ama değerlendirme yapmadıkları için hiç bir anlamı olmamış. Soru
> işareti kalacaksa smolt kullanmanın oraya bilgi iletmenin ne anlamı
> olabilir ki?

   Değerlendirme yapılmasa bile en azından Pardus kullanıcılarının
hangi donanımları tercih ettiği görülebilir. Bu bile oldukça önemli bir
veridir geliştiriciler için. Tabi ki ideal olanı her Pardus
kullanıcısının profilini göndermesi ve bilgisi dahilinde
donanımını değerlendirmesidir. Ayrıca donanımınız üzerinde kısmi
değişiklik yaptığınızda da (ekran/ses kartı değişikliği, yeni sabit disk
eklemek gibi) profilinizi tekrar göndererek güncelleyebilirsiniz.

---
Fethican