[Pardus-kullanicilari] Program listesi

Caner Güral cgural at gmail.com
10 Haz 2010 Per 13:50:59 EEST

Zafer OSMANOGLU şöyle yazmış (10-06-2010 12:48):
> Arama motorundan sadece programın adını biliyorsak arama yapabileceğiz.
Arama kapsamının, uygulamanın ismiyle sınırlandırılacağını sanmıyorum.
Yapıldığında muhtemelen etiket, kategori, içerik ve beğeniye göre arama
ve sıralama yapabiliriz.
> Örneğin bana bir OCR programı lazım ama programın ismini bilmediğim
> sürece bulmam oldukça zor.
Bu noktada esasen, PİSİ yeterli. Ancak PİSİ son kullanıcı için
bahsettiğiniz kadar esnek çözümler sunmuyor. Bunun yerine arama motoru
fikri öne sürüldü. Sanıyorum ve öyle ümit ediyorum ki arama motoru, bir
tür yazılım merkezi olur ve kategorilerine göre uygulamaları bizlere
sunar. (Bkz: Ubuntu yazılım merkezi)

--
Caner GÜRAL