[Pardus-kullanicilari] EKRAN AÇILMIYOR.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
10 Haz 2010 Per 13:14:39 EEST

O korkunç İmdat başlıklı elmeğimden hatırlayanlar olabilir. Sizlerin yardımıyla daha önce kuramadığım Pardus'u daha önceden ikiye bölünmüş  diskimin boş olan bölümüne kurabildim. Her şey yolunda gitti. Makineyi yeniden başlattım. Gelen iki açılış diskinden pardus açıldı. Ama karşıma kapkara bir ekrandan ve sol üst köşesinde yanıp sönen cursor'dan başka şey gelmedi. Windows kısmı çalışmaya devam ediyor. Pardus'u çaslıştırmak için ne yapmalıyım?

Hasan BEKTAŞ

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop