[Pardus-kullanicilari] Program listesi

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
10 Haz 2010 Per 10:20:36 EEST

Arkadaşlar benim bir önerim olacak;
Özgürlük için sayfasında bir yer ayrılsa ve depoda mevcut olan ve olmayan
programların bir listesi çıkartılarak karşılarına sadece ne işe yaradığı
yazılsa nasıl olur. Böylece ihtiyacımız olan programa buradan rahatlıkla
ulaşabiliriz. Örneğin benim ihtiyacım olan bir program vardı kitap, cd
arşivi tutmak vb. adını bilmediğim için bulamıyordum. Ne zamanki
Özgürlükiçin de tanıtımı yapıldı ancak ondan sonra kurup kullanmaya
başlayabildim. Belki aradığımız bir çok program mevcut ancak ismini
bilmediğimiz için yok diye geçiştiriyoruz.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.