[Pardus-kullanicilari] Aşırı ısınma

Caner Güral cgural at gmail.com
10 Haz 2010 Per 02:03:35 EEST

Zafer OSMANOGLU şöyle yazmış (09-06-2010 21:49):
> Arkadaşlar dizüstü bilgisayarım aşırı derecede ısınıyor, windosta
> böyle bir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir. Yardımcı olursanız
> sevinirim.
>
> --
> ZAFER OSMANOĞLU
>
> http://www.vedatosmanoglu.net
> TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem
> Cebiniz Hem Gönlünüz Rahat Olsun...
> MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.

İşlemciyi hangi uygulamaların çok kullandığına (Ctrl + Esc) ve o an
hangi güç profilini etkinleştirdiğinizi bir denetleyin isterseniz. Bir
de -aklıma gelmişken- nepomuk servisi etkin mi, bir bakar mısınız?
(Sistem ayarları > Gelişmiş sekmesi > Masaüstü araması yoluyla)

İyi günler.

--
Caner GÜRAL