[Pardus-kullanicilari] Ati

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
9 Haz 2010 Çar 21:58:27 EEST

sayın zafer  bey dün akşam bir hışımla söktüğüm kasanın  hemen üzerindeki işlemciyi alıp  doğru hurdacaya yolladım amd antlon işlemci alacaklarada  nasihatta bulundum ve ayrıca arkadaşım  olan biltaş bilgisayar firmasıda  ankarada gerekli iş yerlerine bilgi vermeye başlamışlar yaklaşık olarak 100 civarında AMD ve ati işlemci siparişi nide iptal edip nvidea ve intel ile anlaşma yapacaklarmış bilginize sunarım  exper marka bilgisayarlarda kullanılan  amd işlemcilerinin ve ATİ ekran kartı sayısını  acaba amd ve ati biliyormu  diyelimki bilmiyorlar yaklaşık 80.000 civarı türkiye geneli bu rakam tahmini eğer insan gibi ürettikleri malın tüm yazılımlarla uyumlu olmasını sağlamazlarsa sonuda windows gibi olacaktır  yani windows  PARDUSUN son büyüme hızına ancak 5 yıl da yapmış oysa PARDUS işletim sistemi bu yükselişe sadece 9 ay a sığdırmıştır benden  küçük bir bilgi
ayrıca bizleri bilgilendirdiğiniz ve uyardığınız için teşekkürler selamlar saygılar
NOT: almanya da gurbetci kardeşlerimiz ve akrabalarımızda pardus  kullanmaya başlamıştır bilginize yaklaşık sayıları 100 civarı ama tam sonuç bilemiyorum sadece akrabamdan aldığım bilgiyi veriyorum ....