[Pardus-kullanicilari] dvd yapma

Ayhan Hüner ayhan.huner at gmail.com
9 Haz 2010 Çar 09:58:47 EEST

Ali bey ve Kubilay bey tekrar merhabalar;

Cevap verme zamanın biraz uzun oldu kusura bakmayın. Ama anca becerebildim.
Ben de kameranın usb kablusu vardı bir süre bununla aktarmayı denedim. Fakat
doğru olanın DV
kablosu olduğunu anlayınca bir DV kablosu aldım.

Önce Ali beye: K3b içinde dediğinizi bulamadım. Veya beceremedim.

Kubilay beye : Kino ile DV kablosunu alınca capture becerdim. Aktarılan
görüntü kalitesi çok iyi.
Fakat gene şöyle bir derdim var. Aktarılan captureleri farklı botutlarda
olmak üzere 21 parçaya böldü.
Bunları nasıl tek parça yapabilirim. Çünkü riplemek lazım toplam dosya
büyüklüğü yaklaşık 12 gb.
Kadar tutuyor. Kino da tek parça olarak capture seçeneği varmı ben mi
göremedim.

Saygılar,
Ayhan HÜNER