[Pardus-kullanicilari] ekran sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Haz 2010 Çar 08:56:40 EEST

Arkadaşım
Pardus-sistem ekran ayarları/aygıt sekmesinden mönitörünüzün  marka modelini
seçin(tabi crt veya lcd hangisi ise) otomatikman çözünürlük değerleri gelir.
Monitörünüzün desteklediği değerler arasında ise 1024x768 ekranınızı tam
kaplar, uygula tıklayıp çıkın ve sisteminizi yeniden
başlatın.Kolay gelsin

09 Haziran 2010 00:04 tarihinde derinturk kartaloglu <