[Pardus-kullanicilari] ATİ Kullanıcılarının dikkatine

Murat Ödünç murat.asya at gmail.com
8 Haz 2010 Sal 18:17:58 EEST

Selam
Bence en iyisi ATI almamak.  Ben de ATI almıştım. Ama ben araştırmıştım
sürücüleri vardı.  Ama mevcut sürücülerde iyi değil bunu fark ettim.
Yani iyi performans alamıyorsunuz. Bu nedenle ATI almanın bir anlamı
kalmıyor. Ekran kartı güncellemesi  yakında yapacağım. Bu kesinlikle ATI
olmayacak...  Linux kullanacaksanız Nvidia kullanacaksınız. Başka çare
yok. Birde Intel var. Onun sürücüleri de mükkemmel olgunlukta.

Murat Ödünç
Eskişehir