[Pardus-kullanicilari] help smplayerin ayarları bozuldu

derinturk kartaloglu derinalemak at hotmail.com
8 Haz 2010 Sal 13:13:13 EEST

sayın arkadaşlar.hepinize saygılar.bir sorun var yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler.sorun şu;pardus 2009.2 kullanıyorum,bu mealde şunu sormak istiyorum.ekran ayrlarını 1024x768 formatına aldığımda,ekram sag ve soldan 4 ,5 santim daralıyor,yani ekram dolmuyor nedeni ne olabilir.otomatiğe aldığımda ise düzeliyor. ama bazı siteler  iyi izlenmesi için 1024x768 px olması gerekiyor, ayarladığımda ise yanlardan daralma oluyor nedeni ne olabilir şimdiden teşekkürler.derinalem