[Pardus-kullanicilari] Lancelot problemi

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
8 Haz 2010 Sal 11:47:38 EEST

arkadaşlar lancelot ile ilgili sorunumu yazmıştım aynı sorunu yaşayan başka arkadaşlar var mı? bi denermisiniz. Sorun şu ki;

Önceden bir klasörü sürükleyip panelin üstüne bıraktığım zaman 3 seçenek çıkııyordu dizin-lancelot-simge bunlardan lancelot seçilince panelin üstünde bir kupa simgesi beliriyordu ve üstüne tıklayınca sürüklediğim klasörün içeriği görünüyordu. Şimdi ise hiçbirşey görünmüyor aynı zamanda kullandığım programcıkların sağ tuş menülerinin seçenekleri sanki yok olmuş gibi örneğin ağ izleyicisi programcığına sağ tıklayınca grafiğin rengini değiştirebiliyordum şimdi bu seçenek yok.