[Pardus-kullanicilari] YNT: Açılışta KResource uyarısı

msen63 msen63 at ttmail.com
7 Haz 2010 Pzt 20:18:36 EEST

Akonaditray ayarlarına girildiğinde akonadi servisi olarak yazıldığı görülebilir. Ben bu servisi kapatmadan önce sistem süreçlerinde akonadi adıyla 4 kadar süreç çalışırken, kapattıktan sonra artık bu servisle ilgili herhangi bir süreç görünmüyor. Yani başka yerleri kurcalamaya hiç gerek olmadığını düşünüyorum. Tabii karar sizlere ait...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA