[Pardus-kullanicilari] Diğer linux makine paylaşımına bağlanmak?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
7 Haz 2010 Pzt 17:11:10 EEST

Merhabalar,
Şirkette dosya sunucu olarak RHEL makine kullanıyoruz. Pardus istemciden
suncu üzerindeki bir dizine bağlanmak istedim. Normalde bunu samba ile
yapabiliyorum ama bir ara bu listelerde "Neden NFS kullanmıyorsunuz?"
dendiği için NFS deneyeyim dedim.
Aşağıdaki bilgiler doğrultusunda:
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/custom-guide/s1-nfs-mount.html

# mount 192.168.1.50:/samba/deneme /mnt/deneme

komutunu verdim. İlk etapta "-o nolock" parametresi istedi. Onu da verip
deneyince RPC Error: Program not registered diyor?! Sistem Pardus
2009.1... Deneyimi olan var mı?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)