[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 Ses Sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
6 Haz 2010 Paz 18:05:57 EEST

Pardon son maili hata ile sildigimden bunun uzerinden devam ediyorum...

Isın kotu tarafi bariz bir tanimi yok yasadigim sorunun...

Ama hayati bir sistem dosyasi kaldirmadigim kesin oyle olsa sistem uyari
verirdi diye dusunuyorum...

Ses gittiginde de kanal bulamamis bir radyo gibi bir ses cikariyor pc
ses cikaran her ne acarsam acayim ve hatta acilis ve kapanis sesleri
cikaracagi yerde dahi... :(

Tesekkurler...

Adil ALPMAN