[Pardus-kullanicilari] DHCP Paket ve Servis Hatasi

Adil ALPMAN adil at alpman.net
6 Haz 2010 Paz 16:05:11 EEST

Hayir hicbirseyi ellemedim Erdem Bey, sadece ip yi dhcp den otomatik
(modemden) aldiriyor, dns leri de elle veriyorum...

Ayrica su an yine pisi check i calistiriyorum, simdiden komut tamamlanmadan;

pisi check > /home/adilalpman/Masaüstü/pisicheck

Eksik dosya: /var/run/dhcpd.pid

Bozuk dosya: /var/lib/dhcp/dhcpd.leases

Bozuk dosya: /var/lib/dhcp/dhcpd.leases~

hatalarini verdi bile... :(

Tesekkurler...

Adil ALPMAN