[Pardus-kullanicilari] ATİ kullanan arkadaşların dikkatine

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Haz 2010 Paz 14:50:31 EEST

Arkadaşlar yeni bir Vestel Dizüstü bilgisayar aldım ekran kartı hariç her
şey güzel, ancak meşhur ATİ ekran kartımın LİNUX driverini yayınlamadığı
için şu an için sadece masa üstü bilgisayarımda pardus kullanabiliyorum.
Fakat Pardus geliştiricilerine hiç bir sitem getirmiyorum, bildiğim kadarı
ile ekran kartlarına yapabilecekleri bir şey yok. Benim ekran kartımda ATİ
MOBİLİTY RADEON 5000 serisi. Eğer ingilizcesi iyi olan bir arkadaş durumu
izah eden bir yazı yazıp burada yayınlarsa bunu bireysel olarak ayrı ayrı
ATİ ye gönderirsek belki bir şeyler olur diye düşünüyorum. İşe öncelikle ATİ
nin Türkiye temsilciliği ile başlayabiliriz. Çünkü daha önceki sürümlerdede
yine ATİ sıkıntısı yaşamıştım bunun üzerine AMD Türkiye Yetkili servisini
arayarak konuyu izah ettim verilen cevap yazılımların kanadada yapıldığı
konuyu kendilerine ileteceklerini belirtmişlerdi ve yaklaşık 10
gün kadar sonra  benim ekran kartımın Linux driveri yayınlandı ve Pardus
ekibi tarafından uyarlanarak depoya konulmuştu. Aşağıda verdiğim linkten
eğer herkes konu için yardım isterse zannedersem kısa zaman içerisinde sonuç
alınabilir.

http://www.amd.com/tr/aboutamd/Pages/iletisim.aspx

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.