[Pardus-kullanicilari] Jalbum

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Haz 2010 Paz 10:28:54 EEST

Arkadaşlar kendime ait fotoğraflarımı yayınladığım bir sitem var. (
www.vedatosmanoglu.net) bu sitede yayıhladığım fotoğraflarımı JAlbum isimli
bir açık kaynak programla yayınlıyorum (http://jalbum.net/) bu konu ile
ilgili olarak daha öncede yazmıştım, pisi için istekte bulundum. Ancak şu
ana kadar herhangi bir gelişme yok. Pisi paketi yapma konusundan anlayan
arkadaşlarım acaba bunun pisi paketini yapıp depoya koyarlarsa emin olun çok
makbule geçer. Unutmadan şunu belirteyim bir arkadaşımız daha önce pardusta
nasıl kurulup kullanılacağı konusunda bilgi vermişti ve gayet güzelde
çalışıyor. Benim istediğim benim gibi düz kullanıcılar kolayca depodan
yükleyebilsinler.
Herkese şimdiden teşekkür ederim.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.