[Pardus-kullanicilari] Panelde Aktif Masaüstü Öğelerini Gösterme

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
5 Haz 2010 Cmt 18:20:06 EEST

> Yukarıdaki satırları yazdığım zaman "Görev Yöneticisi Ayarları"nı
> görememiştim. Hatta bir panel daha eklemiş onda da bakmıştım. Az önce
> baktığım zaman "Görev Yöneticisi Ayarları"nı gördüm; isteğime de böylece
> kavuşmuş oldum. Teşekkür ederim.

Ben de aynı problem yeniden ortaya çıktı. Bu son güncellemelerden sonra olsa
gerek. Yine panelde bütün masaüstülerine ait ögeler yer alıyor ve de Panele
sağ tıklayınca "Görev Yöneticisi Ayarları" çıkmıyor.

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.