[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 Beta Kullanıcı Girişi Yapılamıyor

cihan inan cihan253 at gmail.com
4 Haz 2010 Cum 20:17:50 EEST

yaklaşık bir hafta önce sistemimi güncelledim ve ardından bilgisayarımı
yeniden başlattığımda grafik arayüzünden giriş yapamıyorum. şifremi doğru
bir biçimde giriyorum ekran siyah oluyor daha sonra açılış grafikleri yerine
yeniden şifre girme yeri geliyor. ctrl+alt+F1 ile konsola düşüp kullanıcı
adı ve şifremle giriş yapabiliyorum yani klavyede bir sorun da yok. ama
böyle bir hata alıyor ve giriş yapamıyorum.

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/