[Pardus-kullanicilari] Akanodi

muhammed agbaş cesur_139 at windowslive.com
4 Haz 2010 Cum 19:29:42 EEST

ben de emin olmayarak söyliyeyim ama dediğin uygulamaları bi kaldır bakalım değişen bişey
 oluyomu
Date: Fri, 4 Jun 2010 19:27:02 +0300
From: bostanci.suleyman at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Akanodi

Otomatik başlat içinde akanodi yer almıyor. Sadece kontac uygulması ve knotes var.

ne işe yaradığını bende bilmiyorum ama sistem açlışında otomatik olarak açılıyorsa sistem ayarları - gelişmiş sekmesi - otomatik başlat 'a gir ordan akonadi yi kaldır