[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 de Ekran Karti

Adil ALPMAN adil at alpman.net
4 Haz 2010 Cum 18:20:12 EEST

Tekrar Merhaba;

Caner Bey, darilmayin ama bunu yapmadan buraya mail atacak kadar acemi
bir linux kullanicisi degilim, (acemiler yanlis anlamasin onlarin da
elbette basimiz ustunde yeri var, burasi ogrenme ortami) :)

Bunu da denemistim ama sanirim tazeleme oranini biraz yuksek tuttugumdan
sorun olmus.

Su an cozunurlugu 1152*864 de birakip tazeleme oranini otomatik e aldim
ve oldu gibi...

Ama nedense bu seferde monitor ayarlarindan kullandigim
(aktif)cozunurlugu goremiyorum, bunu nasil gorebilirim acaba?

Tesekkurler...

Adil ALPMAN