[Pardus-kullanicilari] 2009.2 sonrası iphone internet paylaşım sorunu

recep kaya rcpkaya at gmail.com
4 Haz 2010 Cum 02:11:56 EEST

Arkadaşlar 2009.1 de ipheth-pair paketlerini kurduktan sonra usb kablosu
yoluyla iphone internetini bilgisayarımla paylaşıyordum. Fakat 2009.2
güncellemesinden sonra internet paylaşımı çalışmaz oldu. Ağ yöneticisi
programcığında bağlanıyor diyor fakat ne telefon ekranında internet
paylaşımı yazısı çıkıyor nede bilgisayardan  internete girebiliyorum.
Bununla ilgili hata takip sisteminde 13306 nolu kaydı açtım. Tekrarlayan var
mı acaba?