[Pardus-kullanicilari] ntfs diski bölümünü bağlayamıyorum

soner salman sonersalman at windowslive.com
4 Haz 2010 Cum 02:07:11 EEST

Yeni güncellemeleri kurduktan sonra yeniden başlattım ve sorunum çözüldü ilginiz için teşekkür ederim

Aynı hatayı veriyor hatta şimdi sistem bilgilerini tıklattıgımda soyle diyor:
 sysinfo protokolu başlatılamadı
teknik neden: süreç başlatılamadı

Böyle de olabilir:

sudo mount -t ntfs_3g /dev/sda5 /mnt/sda5

Erdem Artan