[Pardus-kullanicilari] ntfs diski bölümünü bağlayamıyorum

soner salman sonersalman at windowslive.com
3 Haz 2010 Per 23:57:06 EEST

2009.1 Pardus kullanıyorum. iki parça olan diskimin ntfs olan bölümüne bağlanamıyorum. disk bölümü yöneticisinden bağla dediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum. yardımlar için teşekkür ederim

Komut: mount -v /dev/sda5 /mnt/sda5
mount: you didn't specify a filesystem type for /dev/sda5
       I will try type ntfs-3g
/sbin/mount.ntfs-3g: /lib/libfuse.so.2: version `FUSE_2.8' not found (required by /sbin/mount.ntfs-3g)

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop