[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 Hosgeldi... :)

Adil ALPMAN adil at alpman.net
3 Haz 2010 Per 20:33:08 EEST

Pekala bir de sunu soracagim;

Bu yeni surumle birlikte devel ve contrib depolari ne olacak 2009.2 nin
gelisi ile o depolarin adresleri de degisecek mi?

Ayrica contrib ve devel depolarinin tam olarak ne oldugunu bana birisi
aciklayabilir yada aciklama icin kaynak gosterebilirse cok memnun
olacagim...

Simdiden cok cok tesekkurler...

Adil ALPMAN