[Pardus-kullanicilari] kurumsal2 ve dvd kalıbı yazma

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Haz 2010 Per 17:47:00 EEST

03 Haziran 2010 13:42 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazdı:

> Selim bey,
> 2009.1 de sorun yok, iso kalıbına çift tıkladığınızda k3b açıyor ve
> sorunsuzca dvd kalıbını oluşturabiliyorsunuz.
> 2009.1 de DVD/CD sürücünüz boş ise boş bir medya yerleştirin ikazı veriyor,
> ancak kurumsal2 de boş bir cd yerleştirin ikazı var ve dvd
> yerleştirdiğinizde yazma başlamıyor.

Ünal hocam, uzun zamandır kurmaya üşendiğim C2 alfayı bu vesileyle kurdum.
K3B menüsü biraz farklıymış.
sizden ısrarla istediğim iso kalıbını tıklayıp K3B açılmasından ziyade,
programı çalıştırıp menüden DVD yazdırmayı
denemenizdi :)

şu adımları takip edin:

--K3B başlatın,
--Araçlar > DVD iso kalıbı yaz...

2009 serisinde bu menü tek başlık altında toplanmış...