[Pardus-kullanicilari] kurumsal2 ve dvd kalıbı yazma

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Haz 2010 Per 11:18:33 EEST

03 Haziran 2010 01:32 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazdı:

> İyi geceler,
> Güncelleme ile geldiğim Kurumsal-2 alfa ortamında kurumsal-2 alfa ve 2009.2
> rc2 iso kalıplarını dvd ye yazamıyorum.
> İndirdiğim iso kalıplarını çift tıklayarak açtığımda k3b otomatik başlıyor
> ama inatla cd istiyor. DVD ye ise iso kalıbını ancak veri olarak
> yazdırabiliyorum, oda boot etmiyor...
> Bu bir hata mıdır?

kurulu bir kurumsal 2 ye sahip değil ama şu yolu izlediğinizde olmuyor mu?

--dvd'yi takın, otomatik hiç bir şey başlatmadan menüden veya alt+F2 ile k3b
açın,
--araçlar>kalıp yaz kısmını açın,
--gelen pencereden kalıbı, yazma kızını vs seçip yazdırın.

2009 ile denediğim yöntem bu ve sorun yok gibi duruyor...