[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Kitabı Çıktı :)

omer akyuz oakyuz83 at yahoo.com
3 Haz 2010 Per 01:44:21 EEST

Uzun süredir üzerinde çalıştığım kitabın 1. baskısı bugün çıktı :)
Uzun uzun yazmak yerine kısa cümleler ile kitabı özetlemek gerekirse:

Kitap Adı: Adım Adım Pardus 2009
Hediyesi: Pardus 2009.1 CD’si
Kitap Satış Adresi: www.kapadokyayazilim.com
Sayfa Sayısı: 349

Kitabın Hedef Kitlesi:
- Pardus ile yeni tanışanlar
- 7 yaşındaki ilköğretim öğrencisinden 77 yaşındaki büyüklerimize
kadar geniş kitle
- Pardus’u daha önce kullanmış olup kütüphanesindeki Pardus
koleksiyonuna bir yenisini eklemek isteyenler
- Basılı kitap şeklinde Pardus kitabının hasretini çekenler

Kitabın Amacı:
- Pardus ile yeni tanışanların hiç kimseden yardım almaya
ihtiyacı kalmadan “Adım Adım Pardus 2009″ ile adım adım
 Pardus’u öğrenmesi

Kitabın Çıkış Hayali:
- Özellikle kitabı alan arkadaşlarımız kitabı okuduktan sonra mezun
olduğu ilköğretim okulunun kütüphanesine hediye edebilirse ilköğretim
okulundaki öğrenciler bilgisayarı yeni yeni öğrenirken Pardus üzerinde
öğrenmeye başlayacaktır. Mezun olduğunuz ilköğretim okulunuzun
kütüphanesine hediye edeceğiniz bir kitap ile o okuldaki yüzlerce
öğrenci kitaptan faydalanabilecektir. Bu sayede 4-5 sene sonra geriye
dönüp baktığımızda çekirdekten Pardus öğrenen yeni nesilleri
görebileceğiz diye hayal ediyorum.
Pardus’a gönül veren herkes mezun olduğunuz ilköğretim okuluna bir
kitap ile gelecek nesillerin Pardus ile büyümesini sağlayabilirsiniz.
Biz şimdiden mezun olduğumuz ve çevremizdeki ilköğretim okullarının
kütüphanesine hediye etmeye başladık. Haydi Pardus Severler
Kampanya’ya Sen de Destek Ver, Genç Nesillerin Pardus ile Büyümesine
Katkı Sağla!