[Pardus-kullanicilari] İMDATA İKİNCİ EK.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Haz 2010 Sal 12:34:11 EEST

Hasan Kardeş
İmdat çağrınız sonrası atmış olduğum yanıt mailindekileri uygulamadığınız
anlaşılıyor.Sırasıyla
1-Cd iso kalıbınız doğruluğunu md5sum ile sağladıysanız 16x hızında Cd ye
katdettikten sonra bilgisayarınızda kurulum öncesi Cd doğruluk testnide
yapın akabinde kuruluma başlayın
2-Kurulum aşamasında fonksyon tuşlarını kullanarak güvenli kipte kurulumu
gerçekleştirin ve açılışı da güvenli kipte yapın.
3-Paket kur kaldır (package manager) pisi ile kurulabilir pk.lerden *fgkrx*
pk.ni arama penceresine yazıp aratın ve kurun.ekran ayarlarınızı
yapılandırmada bu pk.değerlerine göre yapın.Bilgisayarınızı yeniden
başlatın.Artık Ati ekran kartı ile çalışacaktır.Güncellemelerinizi
tamamlayın.Bilgisayarınızn kombinasyonundaki ATİ kartının sürücüsü kısa
zaman sonra depolara alınacaktır ve o zaman güncel ekran kartı sürücüsünü de
kurarak 3B desteği dahil tüm fonksyonları kullanırsınız.Bu listede size
önerilenleri yapmadığınız sürece imdat ibareli attoığınız maillerle
sisteminizde bir değişiklik olmaz.Kolay gelsin