[Pardus-kullanicilari] vlc lokalde derlenmiyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Tem 2010 Çar 10:13:42 EEST

On Çarşamba 28 Temmuz 2010 10:06:07 Selim Tavşan wrote:

> kaynaktan kendim derlediğimde kullanıcı olarak sorunsuz configure ediyor
> ama root olarak Qt4 kütüphanelerini yine bulamıyor.

 qt paketinin derleme için kullanılan kısmı qt-devel olarak bölündü, sizde
kurulu olmadığı için derleyemiyor.
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/multimedia/video/vlc/pspec.xml
adresinde düzgün hali var, sadece qt-devel paketini kurmak yeterli, ya da
isterseniz svn/devel altındaki paketle de deneyebilirsiniz.

> acaba derleme çiftliğinde fazladan bir işlem yapılıp mı derleniyor?

 Yok canım niye yapalım, her şey ortada olduğu gibi.