[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: Kurumsal-2 iso kalıbı

msen63 msen63 at ttmail.com
26 Tem 2010 Pzt 14:14:41 EEST

Merhaba, kurumsal-2 kurulum dosyasını şu adresten indirebilirsiniz: ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/installcd/corporate2/Alpha/  Ya da bu adrese Pardus'un kendi sitesinde ki ana sayfadan, "Pardus kurumsal 2'ye adım adım başlıklı haberin alt satırlarında verilen link'e tıklayıp ulaşabilirsiniz. Pardus kurumsal 2'nin 2009'dan temel farkı Kde4 öncesi sürümlerle oluşturulması, kurumsal bazda kullanıma uygun özellikler taşıması, daha genel kullanıma hitabetmesidir. Yazılım evrenindeki son gelişmeler yerine daha genel, daha güvenlikli ve daha kullanışlı, sağlam bir sistem hedefleniyor kanısındayım. Siz bunu xp home ile xp professional arasındaki fark gibi de düşünebilirsiniz. Bu benzetme durumu tam olarak karşılamasa da en azından çıkış mantığı aynı...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA