[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: Kurumsal-2 iso kalıbı

msen63 msen63 at ttmail.com
26 Tem 2010 Pzt 13:25:33 EEST

Merhaba, yanıt için tekrar teşekkürler. Selim beyin iletisinden sonra hemen bir dvd alarak kurulumu yaptım. Kurumsal-2 hakkında listeye daha önce bir çok olumlu değerlendirme gelmişti. Ancak, 2005'ten bu yana katıksız bir Pardus kullanıcısı olarak kurumsal-2 den aynı tadı ben alamadım. Sanırım 2009'un yeniliklerine iyice alışmışız ki eski sürümlere ait özellikler artık tat vermez olmuş... Kde4'ün nasıl büyük bir atılım olduğunu da bu sayede görmüş oldum. Örneğin daha önce listeye de sorduğum "her masaüstüne farklı tema ve eylem" özelliğinin Kde4'te zaten bulunduğunu öğrendiğimde Kde4 le birlikte Pardus'a olan hayranlığım da artmış oldu. Hem Kde4 hem de Pardus öylesine hızlı bir gelişim gösteriyor ki, şahsen bu gelişmelere ben ayak uyduramıyorum. Keza K3b için sizin yazdıklarınız da bu yeniliklere dahildir. Pardus'la en güzel günler dileğiyle...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA