[Pardus-kullanicilari] Kurumsal-2 iso kalıbı

msen63 msen63 at ttmail.com
25 Tem 2010 Paz 15:27:25 EEST

Merhaba, Pardus Kurumsal-2 iso kalıbını dvd'ye mi yazdırmalıyız? Konuyla ilgili bir ipucu bulamadım. Kurulum dosyasını indirdim ancak k3b ile yazdırmaya çalıştığımda writer'ım boş görünüyor. K3B'de bir sorun yok. Denemek için 2009 iso'sunu cd'ye yazdır dediğimde çalışıyor. Ama aynı işlemi kurumsal-2 için yapmaya çalıştığımda writer'ı boş gösteriyor. Bir cd writer bir de dvd writer'ım var ve her ikisi için de durum aynı. Son seçenek olarak bu aklıma geliyor, bir de size sorayım dedim...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA