[Pardus-kullanicilari] Help; Pardus consoldan açılıyor,grafik ekrana geçmiyor!! (Kaan AKŞİT)

ahmetrmu ahmetrmu at mynet.com
23 Tem 2010 Cum 14:54:00 EEST

TEŞEKÜR EDERİM  Kaan AKŞİT

Selam;
Pardus 2009 .2 kullanıyorum ayarlar ile oynarken elektirikler kesildi.
Bilgisayarı yeniden başladınca ,Pardus consol a benzer komut ekranından
açıldı ;internetten alıp yazarak verdiğim komularla grafik ekrana
geçemedim. Yardımlarınız için  teşekkür ederim!
Kaan AKŞİT
Grub menüsünde f4 tuşuna basıp tekrar tanımlayı seçip bir deneyin eğer
olmuyorsa:

sudo pisi check

komutu ile hatalı paketler var mı ona bakın, varsa

sudo pisi it PAKETİNADI --reinstall

komutu ile kurun. Tavsiyelerim bu şekildedir.)
 Grub menusünden f4  denedim  olmadı

 komutları vererek hatalı paketi
buldum.

sudo pisi it texlive-latex reinstall komutunu verdim.

Aşağıdaki paketler  kurulu,yeniden kurulmayacak
texlive-latex
 Emniyet mandalı aşağıdaki paketlerin yükseltilmesini zorumlu kılıyor
freetype
Sistem hatası.Proğram sonlandırıldı.Depo elemanı reinstall bulunamadı
 Genel yardım.....help komut... diye uyarı geliyor
grafik ekranına geçmiyor.Yardımlarınız için teşekkür ederim!

		Herkesin zevkle oynadığı oyunlar burada! Araba yarışları, Barbie
oyunları, savaş oyunları ve daha fazlası için hemen tıklayın!