[Pardus-kullanicilari] Help; Pardus consoldan açılıyor,grafik ekrana geçmiyor!!

ercan güzel korsan_-_ercan at hotmail.com
23 Tem 2010 Cum 13:15:30 EEST

slm abi ben  ankaradayım burda bi pc var üzerinde xp windows 2003 server ubuntu kubuntu yüklü. ubuntunun kullanıcı şifresini açmak istedim recevery den girdim bi kaç yere tıkladım şimdi hatırlayamıyorum :D şimdi açtığımda ise kısa bi metin çıkıyo onun altında da grup yazıyo başka bişey olmuyo işletim sistemlerini göremyorum tap tuşuna basın falan yaıyo basınca bişeyler çıkıyo en alttac grup yine grup yazıyo değişmiyo o. sorunu nasıl giderebiliriz acaba grupları mı silindi acaba? yardımcı olabilirmisiniz ?? bi cevap yazarsan çok sevinirim çıkan yazıyıda en kısa zamanda gönderirim ben sana ok kolay gelsin sana abi byby saol (=