[Pardus-kullanicilari] Yeni kullanıcıyım. İnternete bağlanamıyorum.

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
21 Tem 2010 Çar 20:25:42 EEST

Merhaba,
Öncelikle hoşgeldiniz. Sizin adınıza sevindim.
Internet konusunda ip aldığıniza göre sorun dns ayarlarinda gibi görünüyor.
Ağ bağlantı ayarlarindaki dns değerlerini kontrol edebilirsiniz.
Kaynak olarak özgürluk için haricinde pardus wiki ye bakabilirsiniz.
Kolay gelsin.

21.Tem.2010 20:18 "Faruk Gokce (EDB)" <farukgokce at birim.com.tr> tarihinde