[Pardus-kullanicilari] KMail HAKKINDA SORU.

Caner Güral cgural at gmail.com
21 Tem 2010 Çar 01:15:37 EEST

Hasan Bektaş şöyle yazmış (21-07-2010 00:39):
> Herkese selam,
>
> KMail'i  Outlook Express ya  da Microsoft Outlook gibi bir program
> olarak anladım ama farklı elmek adreslerimden gelen postaları
> yönlendirmeyi ve KMail'den posta göndermeyi beceremedim. Bu konuda
> yardım alabileceğim bir kılavuz sayfa var mıdır?
> Windows illetinden kurtulduğumuz gün hayat yeniden başlayacaktır.
> Hasan Bektaş

Farklı adreslerden gelen postalar için "Ayarlar > Filtreleri Yapılandır"
yolunu takip edin. Koşulu yazdıktan sonra eylem belirlemeniz gerekecek.
Oradan da "Yönlendir"i seçtikten ve yanına yönlendirmek istediğiniz
adresi yazdıktan sonra, eğer gönderilen postaları alan sunucu (SMTP)
ayarlarınız da doğru yapılandırılmışsa, yönlendirme başarıyla
gerçekleştirilecektir.

Kmail ile posta gönderememenizin nedeni nedir? Ayarları yaparken bir
sıkıntı yaşıyorsunuz? (Ek olarak posta gönderimini doğru
yapılandırmadan, bahsettiğiniz yönlendirmenin başarıya ulaşmayacağını da
unutmayın.)

İyi günler.

--
Caner GÜRAL