[Pardus-kullanicilari] etki alanı sunucusu olarak Pardus

Celalettin AKARSU celaleddinakarsu at gmail.com
20 Tem 2010 Sal 19:36:02 EEST

Söylediğiniz programları başka bir linux dağıtımı ile kullanıyorum. Fakat
bilgisayarları etki alanına (domain controller) dahil edemedim.
Dolayısıyla program engelleyemiyorum.
Mesela vpn tunnel yada proxy tunnel denilen programlar. Bu programlar
yasaklanmış her siteye rahatlıkla girmenizi sağlıyor. Bu arada yerel
ağınızdaki trafiği aşırı arttırıyor. Bu soruna bir çözüm bulmam gerek.

Ustalardan yardım bekliyorum.

--
.::. Teknik Öğretmen .::.
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr