[Pardus-kullanicilari] GRUB Kurmak

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Tem 2010 Pzt 23:12:44 EEST

19 Temmuz 2010 23:00 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Kurulum sorunsuzca gerçekleşiyor (güvenli grafik, güvenli çekirdek ile) ama
> GRUB kurulamıyor otomatik olarak. Ben de birkaç denemeden sonra GRUB'u kurma
> diyerek Pardus'u kurabildim. Simdi GRUB'u elle nasıl kurabilirim.

Usbden boot edip kurtarma ile devam edince grub kurulumu için seçenek
geliyor. denemeye değer...

Ayrıca "grub kurma" deyip geçince yapılandırmayı eksik bırakmıyorsa, yine bu
kurtarma ekranıda F11 tuşlayıp gelen konsolda

grub
root (hd0,0)   <--- Pardus'un sda1 de kurulu olduğunu var sayıyorum :))
setup (hd0)
quit

denenebilir...