[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulmuyor

Haşmet Olcay itechinn at gmail.com
19 Tem 2010 Pzt 23:12:08 EEST

Merhabalar Siyah ekranda kalma sorununu biz bağlı bulunduğumuz kurumda
"Siyah ekran" sorununu şu şekilde aşmaktayız.

Sorun kaynağı : muhtemelen ekran kartı desteği

Çözüm : Başka bir bilgisayarda Laptop'un harddiskini biçimlendirip pardus
kurulumu yapın. Pardus'da win gibi donanım uyuşmazlığı sebebiyle mavi ekran
gibi bir sorunla karşılaşılmamaktadır. Pardusu kurduktan sonra Harddiski
laptopa bağlayıp "ekran modunu" güvenli mod olarak ayarlayın ve açın sonra
güvenli modda ekran kartınızı destekleyen sürücüyü yükleyin ve gözünüz
aydın... :)

Göç işlemi yaptığımız 150 bilgisayarın 20 tanesinde bu sorunu yaşadık ve bu
şekilde çözdük.

İyi çalışmalar
Saygılarımla