[Pardus-kullanicilari] GRUB Kurmak

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
19 Tem 2010 Pzt 23:00:18 EEST

Merhaba,

Elimde bir adet Pardus 2009.2 Kurulum kalıbının olduğu USB var ( dd
if=Pardus-2009.2-Geronticus-eremita.iso of=/dev/sdX bs=4M )
Bir adet de sadece USB üzerinden kurulum yapabileceğim bir sistem.

Kurulum sorunsuzca gerçekleşiyor (güvenli grafik, güvenli çekirdek ile) ama
GRUB kurulamıyor otomatik olarak. Ben de birkaç denemeden sonra GRUB'u kurma
diyerek Pardus'u kurabildim. Simdi GRUB'u elle nasıl kurabilirim.

grub-install ile bir şeyler olacak sanırım ama daha ne olduğunu çözemedim?
Yardım, kaynak, ipucu, hepsi olur :)

Şimdiden teşekkürler.