[Pardus-kullanicilari] FW: BİLGİSAYARIM BİRAZ YAVAŞ, TELEFONUMLA BAĞLANTI KURAMIYORUM.

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
16 Tem 2010 Cum 23:09:29 EEST

selamlar  pc nizde donma olması ekran kartı  driveri  tam kurulmadığından ve ayarlarınızı düzgün yapamadığınızdan kaynaklanır  donanımsal olarak ekran kartı yerine tam oturmazsa yada gevşemişse birde aşırı ısınma oluyorsa donma ve kilitlenmeler yaşarsınız
 diğer konuyu aydın bey güzel izah etmiş  diyecek bir şeyim yok  saygılar selamlar