[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
16 Tem 2010 Cum 23:01:25 EEST

furkan bey bluetooth sorunu bendede vardı özellikle cep bağlantı sorunları zamanında yazmıştım benden önce bildiren arkadaşlar ın mesajlarını okuyarak sorunumu hallettim sorun program kurmaktan değil donanımı iyi tanıtamamaktan kaynaklanıyor kulaklık ses gelme sorunu ise ses kartınızdan  olabilir sürücüsünü linux olarak bulup yüklerseniz çözüleceğine eminim ama ben kablolu ucuz birşeyi tercih ederim ;)

ayrıca amsn  benim pcde gayet güzel çalışıyor sadece kameralı görüşme yapamıyorum sesleri alabiliyorum  dosya paylaşımı windowsdan çok daha hızlı  ha unutmadan amsn yerine skype yi denedinizmi tavsiye ederim kameralı görüşme mükemmel kullanımını çözünce msn ni unutacağınıza eminim
video izleme ile sorun yaşıyormuşsun benim  öyle bir sorunum olmadı  flv,flash,adobe, gibi değişik versiyonda  yapılmış videoları rahatça izleye biliyorum hatta küçük bir programcık bile indirdim firefox ana sayfasında sağ köşede kendini saklıyor seyrettiğin yada ziyaret ettğin web sitesindeki tüm video çeşitlerini indiriyor hatta sen modemini kapatana kadar yarım kalan dosyalarınıda çekiyor
bu konuyla kullanıcı yardımı olarak bilgi istersen yardımlar gelecektir saygılar selamlar