[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
16 Tem 2010 Cum 22:44:01 EEST

ahmet bey selamlar meb sitelerine girdiğimizde öğrenci bilgilerini açtığımızda notları yada sınav kayıtlarını göremiyoruz  buda öğrenci bilgisini almak isteyen velilere sorun oluyor ayrıca okullarda kullanılması büyük başarı
ama microsoft sanki MEB yi satın almış ne isterse onu kullandırıyor ve illla bunu kullanın yoksa ulaşamazsınız diyor
madem devlet belediye otobüsüne bineceksiniz diye zorluyor niye taksi dolmuşları aradan çıkarmıyor
bu örnekle konuya gelelim madem microsoft otobüs  bizim pardus taksi dolmuş olsun aynı güzergahı kullanıp  o aptal microsoftu  yani otobüsü kullanmadan en kısa ve güvenli yoldan bu bilgilere ulaşa bilelim hem hızlı hem güvenli en önemlisi türk yazılımı değilmi
önemli :ies4linux hakkında birşeyler anlatmışsınız  bu program işe yarıyormu ve ayrı bir konu başlığı açıp bu programla ilgili bizlere bilgi ve linkler verirmisiniz  saygılar selamlar