[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
16 Tem 2010 Cum 12:25:33 EEST

Bu yönergelerin farkındayım...
"Kamu kuruluşlarında neyin nasıl yürüdüğünü çok iyi biliyoruz " tespitimi en
başta yapmıştım.
Ben bu yönergelere rağmen oo kullanmaya devam ettiğimi ve times new roman
karakteri kullanmadan nasıl tez yazdığımı ve yönettiğimi, sunu ve yazışma
yaptığımı çok çok çok mecbur kalırsam sisteme eklediğim o yazı karakterini
kullandığımı belirtmek istemiştim... Yani çözümler ürettim ve inat ettim...

Kendi işimle ilgili windows işletim sistemine mutlak ihtiyaç duyduğum çok
önemli bir konu daha var ve bu konuda da inat etme ve çözümler üretme
derdindeyim
Radyolojik incelemeler (MRI, BT, Anjio) dicom formatında ve her biri başka
başka piksellerde ayrıca hareketli görüntüler de var (cine MRI).
Bunların bir kısmını Pardusta açabilecek programlar olmasına rağmen (İmageJ,
xmedcon) bir çoğunu maalesef çeşitli nedenlerle sadece windowsda
açabiliyorum.
Bunun için virtualbox altında Windows kullanıyorum. Bir köşede duruyor ve bu
grafilere bakmak dışında kullanmıyorum..

16 Temmuz 2010 08:16 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA
<mucip.ilbuga at gmail.com>yazdı:

>  16.07.2010 09:25, Ahmet AKMAZ yazmış:
>
> Ünal Bey, kabalık olsun diye demiyorum ama akademisyenliğini yaptığınız
> üniversiteye ait şu linke http://www.cumhuriyet.edu.tr/yonerge.php girip
> bir baksanız iyi olacak.
>
> Selamlar,
> Yuhh yani.... :(
>

> http://www.cumhuriyet.edu.tr/yonetmelik/yonergecumhuriyet_universitesi_yayin_yonergesi__13_02_2004_turk.pdf
>
> *Yayınlar  PC  uyumlu  bilgisayarlarda  Windows ortamında (Windows 98 ve
> üzeri) Word kelime işlem programıyla (Word 97 ve üzeri) hazırlanır.*

:D
neredeyse 7 yıllık yönerge, üniversitemde bazı şeyleri değiştirmek için daha
uğraşmam gerekli sanırım..