[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
16 Tem 2010 Cum 08:19:28 EEST

mesele ie kurmak ise onun için Pınar ın biryerlerde yazdığı ies4linux ile ie
kurmak yazısı vardı. yani aslında dediğiniz mazeret değil.
okullara gönderilen bilgisayarlarda pardus var. benim arkadaşımın çalıştığı
okula gönderilen bilgisayarlara pardus kuruu gelmiş ancak nasıl
kullancakları hakkında tereddütleri var.
terddüt de pardus geliştiricilerinin çözebileceği değil kullanıcıların ikna
ve eğitimi ile giderilir diye düşünüyorum.