[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
15 Tem 2010 Per 22:23:45 EEST

selamlar tasrtışmayı  öyle takip eder oldumki valla  ne deyim ikna kabiliyetimi desem becerimi
neyse  pardusu 9 aya yakındır kullanıyorum  open ofis daha önce duydum ama hiç merak etmiyordum pardusa geçtiğimden beri kullanıyorum  amatörce slaytlar yaptım çocukca karalamalar bir çok resme efekt yaptım hatta kaydettiğim dosyaları  video yapım programıyla (kdenlive) ile vidyo ya çevirdim hiç bir sıkıntı olmadı  dandik bir usb kameram vardı onu bile driver kurmadan gördü bu kadar başarılı ve pratik olduğunu bilseydim 5 yıl önce linux penguen kullanmaya başlardım çünki bende  taa 1999 ların dergiden aldığım ilk linux  cd si bile var arşivimde saklıyorum
şunu diyeceğim internette windows kullanırken zırt pırt java yok flash güncellemesi gibi karın ağrılarına meraklıysan pardusu boş ver kardeş kullanma ama yok ben işimi bilirim harddiskim şişmesin hızlı olsun diyorsanız BENİM GİBİ TEK VE SON ÇARE PARDUS KULLANMAK TIR  ayrıca open  ofis hakkını veriyor her dosyayı açıyor pc nizde  adobe rader kurulu olmasa bile okur ile tüm pdf odf gibi karmaşık dosyaları açıyor onuda beceremzsen  kwirete  hepsine tek çözüm yetiyor
neyse anlatıklarımdan bir sonuç çıkmıştır  bence inat değil çözüm bulmaktır geçenlerde ki ekran kartı ati ve amd sorununda olduğu gibi ;)
saygılar selamlar