[Pardus-kullanicilari] Proje Yönetim Aracı...

Burkay Özdemir burkayozdemir at burkayozdemir.com
15 Tem 2010 Per 16:03:55 EEST

Merhabalar,
Son günlerde geçen JIRA tartışmasını bende izleme fırsatı
buldum. Pardus'un çok önemli bazı katkıcı/geliştiricilerini
kaybetmesi gerçekten çok üzücü bir durum.
Bu konu hakkında bende, geliştirme süreçlerinde aktif olarak
kullandığım bir aracı önerebilirim. Adı "Siren". Siren,
Hindistan'da tescilli bir firma olan Pearlsoft tarafından
geliştirilmiştir. Pearlsoft'un CEO'su Rajeev J. Sebastian aynı
zamanda bir Pardus geliştiricisidir.
Pearlsoft bu tool'un Pardus tarafından talep durumunda MIT, belki GPL
veya benzer bir lisansla açabileceğini de bildirdi.
Siren Python + Django kullanılarak geliştirilmiştir.
İlgilenilmesi durumunda Rajeev J. Sebastian'la iletişime
geçebilirsiniz.
rajeev dot sebastian at pearlsoft dot in

BURKAY OZDEMIR
Computer Engineer
www.burkayozdemir.com