[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
15 Tem 2010 Per 14:35:21 EEST

15.07.2010 14:11, Ahmet AKMAZ yazmış:
> Bu türden bir ayar sonucu istediklerimizi yapabiliriz noktasında bir
> fikir beyan edebileceğinizi düşünmüştüm. Ancak Microsoft savunucusu
> pozisyonuna düşmemek için bundan sonra bu mevzu ile alakalı yazı
> yazmayacağım.
Merhabalar,
Yanlış anlamayın: Herhangi bir ithamda bulunmadım. Sadece olabilirliğini
söyledim. Ben iş yerinde de bu tür konular ile çok karşılaştığım için
ilgimi çekti. Alışınca inanın çok fark hissetmiyorsunuz. Ben uzun
zamandır kullanıyorum. Şirket olarak da kullanıyoruz. Alışkanlıklarından
kurtulamayan bir kaç kişi haricinde sıkıntı yok.

Ama Allah var: MS-Ofis, OOo'ya göre daha hızlı açılıyor... Sıkıştırma
falan değil konu. Resmen daha hızlı açılıyor...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)